Top Guidelines Of کیف عمده از کجا بخرم

Wiki Article

حتی اگر اهل ورزش نباشید باز هم بازار منیریه شما را به خود جذب می‌کند. همه پدر و مادرهایی که می‌خواهند برای فرزندانشان لباس فوتبال تیم‌های مختلف را بخرند، اول از همه سراغ منیریه می‌روند.

در این مرکز علاوه بر لباس، می‌توانید کیف و کفش نیز خریداری کنید. تعداد مغازه‌های شانزلیزه خیلی زیاد است و انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد.

در ۳۲۶ مغازه ی این مرکز خرید می توان برندهای معروفی مانند پیرگاردین، پوما، آدیداس، دایزل، خانه و آشپزخانه، نایک و بامبو و غیره را دید.

از شرق تا غرب تهران چندین بازار مبلمان متنوع وجود دارد. اگر دوست دارید بعد از چند وقت دکوراسیون منزلتان را عوض کنید، بد نیست سری به این بازارها بزنید.

پخش عمده کیف زنانه چینی ارزان پرفروشترین کالاها تولیدی کیف دوروشی زنانه

بازار بزرگ تهران، پخش پوشاک آریانا و مرکز پخش مانتوی هفت تیر یکی از بهرترین جاها برای خرید لباس زنانه به‌ صورت عمده است.

می‌خواهیم شما را با چند تولیدی پوشاک ارزان قیمت خوب آشنا کنیم.

آلدی سه دهه است لباس بچه گانه می‌فروشد و از قدیمی ترین عمده فروش های تهران است.

صالح اباددارای فروشگاها وعمده فروشان بسیاری ازقبیل click here لوازم اشپزخانه-دکوریجات-اسباب بازی-بلور وکریستال و—میباشد

اینجا خبری از تولید لباس نیست. آریانا از برندهای ایرانی، چینی و ترکی لباس می‌آورد و به صورت عمده می‌فروشد.

مرکز خرید استور روشا یکی از اولین مراکز خرید بدون مرز ایران به حساب می‌آید. در این مرکز خرید، در میان فروشگاه‌ها و غرفه‌ها دیواری دیده نمی‌شود. در مرکز خرید استور روشا برندهای معتبر دنیا حضور دارند، اگر قیمت محصولات برای شما مهم نیست، می‌توانید خرید خوبی داشته باشید.

متاسفانه بازار مبل جاجرود که یکی از خوشنام‌ترین بازارهای مبل ایران است را کمتر کسی می‌شناسد! در واقع باید بگوییم هر آنچه که در مغازه‌های دلاوران می‌بینید، در جاجرود هم می‌توانید پیدا کنید.

علاوه بر کفش، این خیابان بورس کیف هم هست. ست‌های کیف و کفش بسیار عالی در این خیابان پیدا خواهید کرد که قیمت مناسبی هم دارند. زوج های جوان زیادی را در این خیابان خواهید دید که به دنبال پیدا کردن کیف و کفش های عروسی خود هست.

اینطوری با خیال راحت و بدون عجله می‌توانید خریدتان را بکنید و جای مناسبی برای استراحت و نگه داشتن وسایل‌تان خواهید داشت.

Report this wiki page